Condiții de livrare
În cazul produselor digitale, clientul va avea acces la produs în momentul validării plății, atat in sectiunea dedicata acestora din contul sau aferent site-ului nostru cat si urmand indicatiile primite prin email la acel moment.
Expedierea produselor la o anumită adresă, indicată de către cumpărător la plasarea comenzii presupune un anumit cost care este influențat de distanța până la destinație, greutatea şi dimensiunea produselor livrate, precum şi de gradul de prioritate acordat livrării.
La cererea cumpărătorului, produsele pot fi asigurare integral pe durata transportului. Costul acestei asigurări fiind suportat de către cumpărător.
Livrarea produselor este posibilă în România prin intermediul Altexpress Courier & E-fulfillment Services SRL, iar costul livrării este inclus în prețul de vânzare.
În cazul renunțării la cumpărare sau a returnării produselor cumpărate, costul aferent livrării nu se returnează.
Constatările referitoare la integritatea coletelor se vor face la predarea către cumpărător, în prezența curierului, orice reclamație ulterioară nefiind luată în considerare.
- Livrarea se face prin expediere şi implică transportul produselor comandate la adresa de livrare indicată în comandă.
- În funcție de conținutul comenzii şi de adresa de livrare aleasă pot fi disponibile unul sau mai multe servicii de expediere.
- Costul livrării este specific serviciului de expediere ales.
- Pentru fiecare serviciu de expediere disponibil costul de livrare se calculează în funcție de distanta şi accesibilitatea până la adresa de livrare, greutatea şi dimensiunile pachetului sau pachetelor care conțin produsele comandate şi (opțional) costul asigurării suplimentare a produselor respective pe durata transportului, până la destinație.
- In procesul de validare a comenzii se face o estimare automată a costului livrării pentru fiecare serviciu de expediere disponibil.
- Pentru livrările prin curierat rapid este posibil ca valoarea estimată a costului de livrare să fie ajustată, situație care va fi comunicată cumpărătorului de către firma de curierat în momentul livrării coletului.
Termenul de livrare
De regula termenul estimativ de livrare este de 24-48 ore de la momentul confirmării comenzii si expedierii de către THS însă în situații excepționale cum ar fi sărbătorile legale, Black Friday, dezastre naturale sau altele acest termen poate fi afectat și pot să apară întârzieri în livrare. THS nu își asumă răspunderea pentru eventuale întârzieri ale serviciului de curierat.